hej!
Min mobil gider ikke at sende eller modtage opkald eller smser, og den har penge på?...nogen der kan hjælpe?...ved ik hvad jeg har gjordt forkert?![]()
Mærke og model?
Prøv at genstarte den![]()
Lommecomputer bruger siden 1995, computerbruger siden 1981.
Nuværende udstyr: HTC Legend og Asus TF101 Transformer.
Mærke og model?
Prøv at genstarte den![]()
Hvad nu hvis jeg har prøvet at genstarte den, men den stadig ikke gider at virke?![]()
samsung nexus s![]()
Ja, så har vi en opgave
Jeg formoder der er netværk tilstede, altså minst 1 bjælke, og den har ikke været på jorden/i gulvet, eller fået vand.
Er det noget konstant, eller kun nogle gange?
Hvis det er konstant, må du forbi forhandleren og henvise til garantien (rep.), hvis det kun er nogle gange, kan det være en løs forbindelse i SIM kort porten, eller et snavset kort, prøv at tage SIM kortet ud, og tøt kontaktfladen af med en blød tør klud (ren T-shirt).
Det kan også være en løs forbindelse andre steder, og så må du alligevel have den til rep.![]()
Der er mange muligheder, f.eks. din udbydder, der har noget personligt imod dig, atmosfærriske forstyrrelser m.m., men det mest sansynlige er en deffekt inden i telefonen, og det kan man ikke bare lige fikse.
Prøv sim kort i en anden telefon, og prøv et andet sim kort i din telefon.
Så kan du finde ud af om det er sim eller telefon der fejler noget..
Sendt fra min Galaxy Nexus med Tapatalk
ROM: Stock Android 4.0.4 Yakju
Kernel: 3.0.8-g034fec9
Recovery: ClockworkMod Recovery 5.8.0.2
Desire Værktøjskassen kan findes lige her
Åben bootloaderen, root og flash CWM med et klik, på Samsung Galaxy Nexus, lige her
Hvis du er tilfreds med min hjælp? Så ville jeg blive glad for et tryk på, i bunden til venstre.
Bookmarks