Jeg sidder her og skal "opdatere" min magic. jeg har ikke gjort noget endnu, men har planer om at følge denne guide da min telefon har perfected spl: viewtopic.php?f=33&t=36.
Jeg lure på: http://forum.xda-developers.com/showthr ... ?t=538645; men ville egentlig gerne have 2.1 på den så nogle forslag til hvilken, det som jeg støder på over alt hvor jeg løser er "Tjeck Radio" og jeg kan se jeg har 3.xx? og de alle skal bruge 6.xx? hvordan kan jeg opdatere dette eller kommer det med root'ing? Jeg har forsøgt at læse mig frem til det men synes ikke der er nogle ordentlige referancer hverken her eller på xda-developer, har forsøgt med deres Wiki også men uden held.
Jeg har overvejet bare at tage den originale som ligger men efter nav4all er lukket ned synes jeg der mangler en del i navigationsdelen, som jeg bruger en del og vil der gerne have google-navigate på som jeg ved findes i 2.0 og 2.1 versionerne
Nogle gode forslag til romog evt. links til guides er værdsat, samt erfaringer vil også være nice
/sajon