csoren skrev:Hvis du forventer at kunne bruge Googles turn-by-turn navigation, som erstatning for din Garmin, bliver du slemt skuffet. Det virker indtil videre kun i USA.
Men - der er altid et men - der er muligheder for at få navigation på den. Du kan enten installere en "fixet" version af Google Maps så turn-by-turn virker sådan nogenlunde. Du kan også investere i et decideret navigations-program, fx CoPilot Live 8. Jeg har gjort sidstnævnte, Skandinavien for 230 kroner synes jeg er en yderst fornuftig pris (http://www.alk.com/dk/buynow/copilot/)

Volcano420 skrev:Men er det så godt at du hellere vil bruge Copilot Live 8, end f.eks. en garmin gps ?

EmilBB skrev:Hent Nav Launcher på Market - den kan installere en custom version af Google Maps, der er *med* Navigation! - Har selv lige hentet den, så har faktisk ikke testet den endnu. Spændt på at se om den fungerer lige så godt som den angiveligt gør i the US

Forsberg3D skrev:Skal man være online for at bruge GPS. Jeg mener bruge store mængder data.
Det koster især meget hvis man kører til andet land.

Tilbage til Generel Android Hardware diskussion og hjælp/support
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst